/Blog/

SEO linkbuilding

By |2018-05-17T09:31:56+00:00mei 17th, 2018|Categories: SEO & tekstschrijven|

SEO linkbuilding: Welke strategie werkt en welke niet? Er zijn online bedrijven te vinden waarbij je jouw linkbuilding kan uitbesteden. Dit klinkt misschien aantrekkelijk en zal je misschien veel tijd schelen maar dit is niet wat je moet willen. We leggen uit waarom het niet slim is om je linkbuilding uit [...]

Google plus en Google mijn bedrijf

By |2018-04-19T14:22:19+00:00april 4th, 2018|Categories: SEO & tekstschrijven|

Zo pas jij je bedrijfsvermelding aan op Google! Het is weekend en na een hele week koken heb je zin om vandaag eens eten te bestellen. Je pakt je smartphone erbij en zoekt op “Pizza thuisbezorgen” Google geeft resultaten van pizzeria’s bij jou in de omgeving. Maar hoe weet Google waar jij [...]

Scoren in Google met de juiste SEO keywords

By |2018-03-29T11:08:52+00:00februari 7th, 2018|Categories: SEO & tekstschrijven|

Wil jij scoren op Google met de juiste SEO keywords en niet langer voorbijgestreefd worden door je grootste concurrenten? Je website gratis hoog laten ranken in Google. Goed nieuws. In deze blog leg ik je aan de hand van goede tips uit, hoe jij die gedroomde Google ranking bemachtigd. Zie je jezelf al staan tussen al die grote bedrijven? Goed zo, that’s the spirit. Dus klik en lees snel verder.

Nooit Meer Weerstand van je Klant

By |2018-02-26T19:36:11+00:00oktober 31st, 2016|Categories: Content marketing|

Je kent het wel. Je schrijft een prachtige brief, email, of campagne. Je doelstelling is verdubbeling van je aantal klanten. Maar die verwachte stroom nieuwe klanten blijft uit. Hoe kan dat nou!? Je hebt er zo veel tijd in gestoken. En je was écht overtuigd van het succes die deze marketingactie zou brengen. Lees in dit artikel hoe een simpele test ervoor zorgt dat dit jou in de toekomst nooit meer zal gebeuren.

Wat is duurzaam concurrentievoordeel?

By |2017-09-14T20:01:19+00:00augustus 8th, 2016|Categories: Content marketing|

Wat maakt jouw bedrijf speciaal? Waar ben je nu écht goed in? Wat is jouw unieke oplossing of belofte? Met andere woorden; waarin onderscheidt jouw onderneming zich binnen je markt van je concurrentie? Dit zijn essentiële vragen om jezelf te stellen wanneer het gaat om het helder krijgen van je eigen duurzame concurrentievoordeel. De 3 tips in deze blogpost helpen je gegarandeerd verder.

Groeien met Abell

By |2017-09-15T10:26:43+00:00augustus 8th, 2016|Categories: Content marketing|

Wat als jouw missie, die je ooit opgesteld hebt, niet meer overeen komt met de wensen van vandaag de dag? Niet met jouw persoonlijke wensen en/of met de behoeften, uitdagingen en vragen van je doelgroep. In deze blogpost lossen we die uitdaging op.