Selecteer een pagina

DIENSTEN

Online marketing uitbesteden

Online marketing uitbesteden voor focus en groei

Jij hebt online ambities en door je online marketing uit te besteden, verwacht je meer groei te realiseren. Een prima gedachte. En iets waar we je graag bij helpen. Maar wanneer online marketing niet je vakgebied is, hoe zorg je er dan voor dat je die online dienst kiest die het best past bij jouw bedrijf en vertrekpunt?

Bekijk alle 4 de video’s, zodat jij meteen de juiste keuze maakt. 

Plannen:

Data verzamelen en plannen

De marketing voor jouw bedrijf kun je op twee manieren doen. Je kunt natuurlijk alles volledig baseren op een ongefundeerd buikgevoel. Maar wees je ervan bewust dat dit meestal een pad is van hoge kosten en teleurstellende resultaten. Daarom baseren wij bij De heren van fatsoen. jouw marketing graag op op feitelijke data. 

Heb jij op dit moment nog niet voldoende data of informatie over jouw doelgroep, die wij overigens graag ‘jouw ideale klant’ noemen? Begin dan bij PLANNEN.

Maken:

Van de plannen content maken

Weet jij al wie jouw doelgroep en meest ideale klanten zijn? En dan bedoelen we; weet je wat hun behoeften, uitdagingen en vragen zijn ten aanzien van jouw bedrijf en dienstverlening? En weet je dan ook hoe deze ideale klant hierbij door jou geholpen wil worden? 

Perfect, dan heb je je zaken goed voor elkaar en kunnen we direct beginnen met het omzetten van deze data in bijvoorbeeld een website, teksten, foto’s of video’s. Dus ben jij klaar om messcherpe rake content te creëren? Begin dan bij MAKEN.

Delen:

Gemaakte content slim delen

Heb je een perfect inzicht in wat jouw ideale klant van jou wil? En waarom? En heb je een goede website en messcherpe content waar jouw doelgroep volgens de verzamelde data echt op zit te wachten? Nou, dan kan jouw marketing AAN en kunnen we beginnen met het zenden van jouw content richting jouw doelgroep. In dat geval begint jouw marketing avontuur bij De heren van fatsoen bij DELEN.

 

Meten:

Analytics

Succes van het delen meten

Ben je jouw content al aan het delen met jouw doelgroep en ideale klant, maar heb je eigenlijk geen idee of het nu wel werkt? Of het wel helemaal goed gaat? Wat de resultaten zijn? En of het misschien wel beter kan? En met beter bedoelen we dan meer resultaten bij eenzelfde inspanning. METEN is dan de oplossing die je zoekt.