Selecteer een pagina

Over ons

Heading

Wie zijn nou die Heren van Fatsoen?  Zijn er dan geen dames? Waar komt die bedrijfsnaam vandaan? Wat maakt jullie anders?

Met andere woorden: wie zijn jullie, wat doen jullie en waarom?

Dit wil je weten

Ons vak als online marketeers is weten wat jouw klant wil, en dit vertalen naar slimme onlineoplossingen, content en conversie. Daarom ga we hier helemaal niet roepen dat we de allerbeste zijn. Nee, op deze pagina gaan we vertellen wie wij zijn en waarom onze vaste klanten jaar op jaar enthousiast en naar volle tevredenheid met ons samenwerken.

De-Heren-Van-Fatsoen-Stefan-Breedt-Mark-Gelderblom

Wij allemaal op een rij

Ons team bestaat uit verschillende specialisten. Ieder zo met zijn of haar eigen kracht. Samen maakt dit een sterk team met vele talenten. Dit samen vormt De Heren van Fatsoen.

Mark gelderblom

Begonnen op een reclamebureau en inmiddels uitgegroeid tot een enthousiaste online strateeg die houdt van actie, beweging en vooruitgang. Binnen De Heren Van Fatsoen houdt Mark zich vooral bezig met:

Waar Mark zich vooral mee bezighoudt is het schrijven van teksten. Hierin verdiept hij zich goed in onderwerpen en schrijft hij passende en unieke teksten voor elk onderwerp.

Met een bak aan ervaring weet Mark wat het beste is voor uw bedrijf op het gebied van online-marketing.

Zodra er een bedrijfsvideo gemaakt moet worden sprint Mark meteen achter zijn laptop om een script te schrijven. Ook is hij aanwezig bij het filmen om de regie in handen te nemen.

Stefan Breedt

Stefan’s dagelijke bezigheid is het bouwen en optimaliseren van websites. Dit is natuurlijk niet het enige wat hij doet.

Een website is natuurlijk niets zonder foto’s. Stefan bewerkt deze foto’s altijd zo dat ze perfect voor elke website beschikbaar zijn op elk platform.

Een website kan niet online staan zonder webhosting. Ook dit is een van Stefan’s talenten. 

Ondernemende maar bedachtzame online marketeer die al op 25 jarige leeftijd aan het roer stond van een succesvolle eigen online onderneming. Binnen De Heren van Fatsoen houdt Stefan zich met het volgende bezig:

Merijn Sitsen

Content specialist gevormd door het Hilversumse media-landschap en regisseur van TV programma’s die we allemaal kennen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Kim Elzakkers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Jonge aanstormende creatieveling met een grote voorliefde en talent voor visuele out of the box concepten.

Dion Broekaert

Commerciële econoom die een kijkje komt nemen in de wereld van de online marketing om zich verder te specialiseren.

Het bewerken van websites is iets waar Dion zich vaak mee bezig houdt. Zo zorgt hij er onder andere voor dat er foto’s of teksten ingevoegd worden.

Ten tweede houdt Dion zich bezig met creatieve teksten aanleveren zodat er altijd unieke content op de website staat.

Het aanpassen van foto’s is iets waar Dion vaak mee bezig is. Van het aanpassen tot formaat tot het verwijderen van achtergronden. Je kan het zo gek niet bedenken.

Mascotte

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

SEO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Jonge aanstormende creatieveling met een grote voorliefde en talent voor visuele out of the box concepten.

Die naam, hoezo?!

Met een jarenlange ervaring op zak en de absolute overtuiging dat bovenstaande niet de manier is, is ons avontuur in 2016 begonnen. Een compleet nieuw bureau, nog zonder klanten in een meer dan concurrerende markt.

Maar gewapend met de absolute overtuiging te slagen, een eigen frisse kijk op online marketing en de 4 onderstaande regels als houvast zijn we gestart:

E

Eerlijk advies, dus ook wanneer klanten dat liever niet horen;

E

Feitelijke data is betrouwbaarder dan buikgevoel;

E

Klantverwachting keer-op-keer overtreffen;

Met andere woorden fatsoenlijk zakendoen, met jouw commerciële doelstellingen als glasheldere targets. Het was dan ook direct duidelijk, voor dit bureau is er maar één passende naam; ‘De heren van fatsoen.’

powerpoint_DHVF_BNI

De heren van fatsoen. Anno 2016

Begonnen op een reclamebureau en inmiddels uitgegroeid tot een enthousiaste online strateeg die houdt van actie, beweging en vooruitgang.

2016 Mark begint De heren van fatsoen aan de keukentafel

2017 Stefan van Clickstory en Mark betrekken gezamenlijk hun eerste kantoor

2018 Clickstory en De heren van fatsoen fuseren tot één V.O.F.

2019 Prognose: (iets verzinnen)

Mooi verhaal maar jij wilt feiten

Is het dan echt allemaal zo picture perfect als je nu denkt? Nee, ook wij zijn maar mensen, we doen wel eens iets fout, we vloeken wel eens en op ons gezicht staat zelfs niet altijd een gigantische glimlach afgetekend. Sterker nog het zou zo maar eens kunnen dat wij misschien wel helemaal niet het allerbeste online marketingbureau van de hele wereld zijn.

Maar dat is ook prima. De beste zijn is namelijk ook helemaal niet onze ambitie. Wat we wel willen zijn, is de meest waardevolle online partner die jij als klant ooit hebt gehad. En natuurlijk doen wij elke dag weer ons uiterste best hierin te slagen.

Is dat gelukt? Wij vinden van wel. Maar waarschijnlijk hoor je liever van enkele van onze vaste klanten hoe zij onze samenwerking ervaren.

logo3.5
logo3.3
logo3.3
logo3.5

Kennismaken is dat nou heel spannend?

Daar kunnen we heel kort en duidelijk in zijn; ‘Nee.’

Want wanneer je nader kennis wilt maken maken wij hier graag tijd voor vrij. Dit is altijd informeel, dus gewoon in je-en-jij en altijd vrijblijvend.